Online fysioterapi

Akutte smerter

Står du og har akutte smerter i f.eks. lænd, nakke eller knæ? Så vær ikke fortvivlet! Dette online forløb kan hjælpe dig til at håndtere dine akutte smerter. Du laver selv den første og vigtige hjælp i et akut skadesforløb, under kyndig vejledning. Du får de bedste øvelser mod akutte smerter. Derudover får du en forståelse af, hvorfor akutte smerter opstår, samt de bedste råd til at komme igennem de værste smerter. Jo før du kommer igang jo hurtigere kan du komme dine smerter til livs. Du kan starte allerede idag hjemme i din egen stue.

Vedvarende smerter

Har du døjet med lændesmerter i længere tid? Eller har du skiftevis perioder med og uden knæsmerter? Så kan dette online forløb være din redning. I dette online forløb bliver du meget klogere på, hvorfor dine smerter i bevægeapparatet opstår, og hvad du kan gøre i løbet af dagen for at mindske dine smerter. Du får vejledning til at komme helt i mål.

Forebyg smerter

Ønsker du at få en forståelse af, hvorfor smerter kan opstå og ikke mindst, hvad du kan gøre for at forebygge smerter og ubehag i bevægeapperatet? Så er dette online forløb lige noget for dig. Du får en masse øvelser, træningsprogrammer, viden og forståelse af, hvilke faktorer, der kan være medvirkende til smerter i kroppen muskler og led. Online forløbet kan tages af dig med lændesmerter eller af dig som ønsker en forebyggelse af lændesmerter eller smerter andre steder i bevægeapparatet.

Hvordan hænger fysioterapi og online forløb sammen?

Det hænger rigtigt godt sammen. I de seneste år er det blevet mere og mere normalt at tage online forløb i alt fra personlig træning, coachforløb til stresshåndtering. Når du kommer til en fysioterapeut får du ofte en undersøgelse, en behandling og en fremadrettet plan, som typisk indeholder øvelser og råd. Dog er det sådan, at der ligger en dybere forståelse bag dine smerter. En forståelse af, hvorfor dine smerter er opstået. Og det fortjener du at vide. Derfor vil du med et online forløb få en mulighed for at få svar på alle dine spørgsmål og de helt rette øvelser til at komme dine smerter til livs. Der findes en masse gode grunde til at vælge et online forløb frem for en almindelig session hos en fysisk behandler.

Hvad kræver et online forløb?

Prisen er 253,53 pr. Session. Har du en henvisning fra din læge får du tilskud på ca. 100,- Er du en vederlagsfri er der ingen egenbetaling.

1. Du skriver en mail til: kontakt@fysioterapiogfitness.dk hvor du kort beskriver dit problem, at du ønsker et online forløb og hvornår du bedst kan kontaktes.

2. Vi ringer dig op for at bekræfte tid til online session og for at få dine personlige dataoplysninger.

3. Vi sender dig et link på mail, som du åbner et par minutter før aftalt møde.

4. Du får en faktura på mail
Fleksibilitet

Du kan starte når du har tid. Du skal ikke ud af døren. Alt ligger klart til dig.

Tilgængelighed

Du kan have en konsultation i din sofa, træne på køkkengulvet, købe træningsprogram du laver når det passer dig. Kræver bare en online forbindelse via computer, iPad eller mobil.

Evidensbaseret

Du får de bedste råd, som kan hjælpe dig godt igennem dine smerter. Alle online forløb tager udgangspunkt i den nyeste viden og evidens indenfor din problematik.

Forståelse

Du får en dybere forståelse af, hvad der sker inde i din krop og, hvorfor du oplever smerter. Du får en dybere forståelse af, hvordan dine smerter er opstået og hvad du kan gøre for at undgå, at smerterne kommer igen.